Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
, zakúpené v MT-SPORT
- výborný bike
- ľahučky
- kvalitne osadený,za 900Eur ťažko kúpite lepší
- nič
oplatí sa kúpiť
, zakúpené v bicykle-eshop
- slovenský výrobok ,zostava ,
- nič
super pomer cena vs výbava
, zakúpené v Kubicasport.eu
- Skvelý pomer cena/výkon
- Geometria rámu vhodná aj pre ľudí s krátkymi nohami
- Pekný dizajn
- Najlepšia vidlica v tejto cenovej kategórií
- Brzdy deore
- šialená vlna k zadnej brzde
- príliš dlhý bowden k zamykaniu vidlice
Tento bicykel som vybral po dlhom rozhodovaní a porovnávaní s inými značkami/modelmi. Čo sa týka výbavy tak mu za výpredajovú cenu nie je čo vytknúť. Skvelá vidlica s 15mm osou, prehadzovačka XT, 2 prevodník a brzdy deore sa v tejto cenovej kategórií u konkurencie moc neobjavujú. Zvlášť ma potešila geometria rámu, ktorá vo veľkosti M pri mojích 79 cm dlhých nohách umožňuje bezpečné zosadnutie bez narazenia do vrchnej rámovej trubky, čo sa pri 29" modeloch bicyklov skoro vôbec nestáva. Rovnako skvelé sú aj použité plášte Maxxis Ikon ktoré držia v teréne skvelo. Jedinú výtku by som mal k nešťastne vedenej hadici k zadnej brzde, ktorá vytvára obrovskú vlnu na zadnej stavbe. Nie je to len esteticky nepekné ale je aj možné že by sa o ňu mohlo v teréne niečo zachytiť čo by bolo nepríjemné. Podobne vytŕča aj bovden k zamykaniu vidlice - je zbytočne dlhý a budem si ho museiť sám skrátiť. Napriek týmto detailom je to skvelý a rovnako aj veľmi pekný bicykel. Dizajn je skutočne veľmi podarený a červeno-čierna kombinácia pôsobí luxusne a dravo. Tento bicykel môžem teda len doporučiť, zvlášť preto, že podľa môjho názoru je na tom omnoho lepšie ako modely 1.0 a 2.0 z roku 2017 a k tomu ešte aj za lepšiu cenu.
Parametre produktu
Popis produktu
CTM Rascal
Novinka v ponuke domácej značky CTM. XC horský bicykel s pretekárskymi ambíciami. Ľahký hliníkový rám, 29" kolesá, kvalitné komponenty, príjemný dizajn a zaujímavá cena sú jeho hlavnou devízou. Pochváliť sa môže z riadidiel uzamykateľnou odpruženou prednou vidlicou, hydraulickými kotúčovými brzdami, 20 rýchlosťami , moderným dvojprevodníkom. Rascal, túžba za novým.
Bicykel má kalsické pedále. Obrázok bicykla je ilustračný.
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
, zakúpené v MT-SPORT
- výborný bike
- ľahučky
- kvalitne osadený,za 900Eur ťažko kúpite lepší
- nič
oplatí sa kúpiť
, zakúpené v bicykle-eshop
- slovenský výrobok ,zostava ,
- nič
super pomer cena vs výbava
- Výbava Deore a XT
- Vidlica Manitou
- Rýchly a ľahký
- Stabilné a pritom rýchle plášte
- Dizajn je super - nekričí ale pritom podmanivý
- Rozsah prevodov - zišla by sa aj 40 zubová píla
- Hadička zadnej brzdy je naťahaná nevhodne a potenciálne nebezpečne
- Absencia indikátorov prevodov nepoteší niektorých jazdcov
Na cenu 899 EUR (po zľave) bezkonkurenčný bike. To čo ponúka sa volá v našich zemepisných šírkach nadštandard.
Vymenúvať všetko nemá význam, stačí len spomenúť že Shimano Deore, nie je len radenie a prešmykovač, ale i náboje v kolesách a brzdy. Potom je tu ešte XT prehadzovač a dvojprevodníkové kľuky - tam by som možno uvítal viac zobov na väčšom prevodníku = 40 zubov, hoci kombinácia 38/24 je najpoužívanejšia.
Bike je rýchly aj vďaka dobrým plášťom a nízkej váhe (12.2 kg je naozaj dosť málo na 29"er).
Dizajn je podmanivý a pritom nekričí - vhodne "namiešaná červená s bielymi nápismi a čiernymi lajnami je elegantná.
Vidlica je taktiež dobrá a farebne zladená k rámu.
Mne padla veľkosť 20" na moje 82 cm nohy dosť natesno, hoci podľa 48 cm veľkosti rámu, by to mala byť pohoda. To znamená že horná trubka je dosť strmá.
Takisto ukazovatele prevodov na riadítkach nie sú u drahším bikov častým úkazom, ale predsa by som ich privítal - hmotnosť to nezvýši a aspoň sa predíde chybám pri zamyslení či chaotických situáciach či už na pretekoch či hoci aj v meste., zakúpené v Kubicasport.eu
- Skvelý pomer cena/výkon
- Geometria rámu vhodná aj pre ľudí s krátkymi nohami
- Pekný dizajn
- Najlepšia vidlica v tejto cenovej kategórií
- Brzdy deore
- šialená vlna k zadnej brzde
- príliš dlhý bowden k zamykaniu vidlice
Tento bicykel som vybral po dlhom rozhodovaní a porovnávaní s inými značkami/modelmi. Čo sa týka výbavy tak mu za výpredajovú cenu nie je čo vytknúť. Skvelá vidlica s 15mm osou, prehadzovačka XT, 2 prevodník a brzdy deore sa v tejto cenovej kategórií u konkurencie moc neobjavujú. Zvlášť ma potešila geometria rámu, ktorá vo veľkosti M pri mojích 79 cm dlhých nohách umožňuje bezpečné zosadnutie bez narazenia do vrchnej rámovej trubky, čo sa pri 29" modeloch bicyklov skoro vôbec nestáva. Rovnako skvelé sú aj použité plášte Maxxis Ikon ktoré držia v teréne skvelo. Jedinú výtku by som mal k nešťastne vedenej hadici k zadnej brzde, ktorá vytvára obrovskú vlnu na zadnej stavbe. Nie je to len esteticky nepekné ale je aj možné že by sa o ňu mohlo v teréne niečo zachytiť čo by bolo nepríjemné. Podobne vytŕča aj bovden k zamykaniu vidlice - je zbytočne dlhý a budem si ho museiť sám skrátiť. Napriek týmto detailom je to skvelý a rovnako aj veľmi pekný bicykel. Dizajn je skutočne veľmi podarený a červeno-čierna kombinácia pôsobí luxusne a dravo. Tento bicykel môžem teda len doporučiť, zvlášť preto, že podľa môjho názoru je na tom omnoho lepšie ako modely 1.0 a 2.0 z roku 2017 a k tomu ešte aj za lepšiu cenu.